5 STRATEGIÍ, KTERÝMI SVÉ BLÍZKÉ DOSTANETE DO FITKA

HealthFactory
Array ( ) Array ( [0] => WP_Term Object ( [term_id] => 60 [name] => HealthFactory [slug] => healthfactory [term_group] => 0 [term_taxonomy_id] => 60 [taxonomy] => category [description] => Nový přístup k fitness od Form Factory se každý měsíc zaměří na předcházení jedné z civilizačních chorob. K tomu bude vždy upraven program skupinových lekcí, který se rozšíří o speciální a zdravotní cvičení. Součástí programu každého měsíce budou také odborné workshopy, speciální on-line obsah, videa a podpora profesionálních trenérů Form Factory. [parent] => 0 [count] => 172 [filter] => raw [cat_ID] => 60 [category_count] => 172 [category_description] => Nový přístup k fitness od Form Factory se každý měsíc zaměří na předcházení jedné z civilizačních chorob. K tomu bude vždy upraven program skupinových lekcí, který se rozšíří o speciální a zdravotní cvičení. Součástí programu každého měsíce budou také odborné workshopy, speciální on-line obsah, videa a podpora profesionálních trenérů Form Factory. [cat_name] => HealthFactory [category_nicename] => healthfactory [category_parent] => 0 ) )

Použijte tyto jednoduché strategie a můžete snadno inspirovat všechny blízké, kterým chybí motivace, aby se pustili do nové zdravé rutiny, díky které se budou cítit fit, zdravější a šťastnější.

Říká se, že páry, které spolu trénují, spolu zůstávají. Nejsem přesvědčen, že tomu tak je vždy (jakékoli důkazy spojující partnerské tréninky a dlouhodobé vztahy jsou slabé), ale cvičení s těmi nejbližšími má spoustu dalších výhod. A nejen pro jejich zdraví a pohodu, pomůže to i vašemu tréninku.

Výzkum ukazuje, že cvičení s ostatními vám pomůže dosáhnout optimálních výsledků cvičení. Pravděpodobně budete trénovat s větší intenzitou a bude to pro vás příjemnější, zatímco výhody přesahují samotné cvičení. Podle nedávné studie cvičících párů to ve dnech, kdy lidé cvičí se svou drahou polovičkou, může vést k většímu pozitivnímu efektu při cvičení a také k větší celkové pozitivitě a spokojenosti ve vztahu ve srovnání se dny, kdy cvičí bez partnera.

Pokud jste fyzicky aktivní, váš partner má pětkrát vyšší pravděpodobnost, že bude také fyzicky aktivní. Pouhé udržení své fitness rutiny bude znamenat, že existuje velká šance, že vás bude následovat. Ale pokud potřebujete trochu více motivace, můžete použít těchto pět strategií obhajovaných odborníky na cvičení.

STRATEGIE Č. 1 BUĎTE DŮVĚRNÝM VZOREM

Prokažte konzistenci tím, že si naplánujete lekce v tělocvičně nebo domácí cvičení, budete chodit na každodenní procházky a věnujte čas týdenní přípravě jídla. A co je stejně důležité – přistupujte k těmto úkolům s radostí a pozitivně. Anna Szymanski, ACE Certified Health Coach, osobní trenér a skupinový fitness instruktor říká, že umístění je klíčové a že můžete zapojit ostatní, aniž byste byli příliš nároční. “Existují dva způsoby, jak prezentovat možnosti – může to být buď lákavé, nebo odpudivé a způsobit napětí.” Szymanski navrhuje nabídnout úvahy jako součást rozhovoru o zdravém chování. Například během přípravy jídla říct: „Vždy se cítím mnohem lépe, když to dělám. Chce to trochu plánování a úsilí, ale bude to stát za to, když se na týden zdravě stravuji,“ je mnohem účinnější než říkat manželovi den za dnem: „Musíme začít jíst zdravěji. “

STRATEGIE Č. 2 SDÍLEJTE NÁPADY A PŘÍLEŽITOSTI

Cvičení nemusí zahrnovat běžecký pás nebo fitness zařízení, říká Dr. Deidre Douglas, fitness pedagog, trenér a trenér LES MILLS. “Můžete si vybrat kreativní a zábavné aktivity, které lze dělat společně, jako je chůze, jízda na kole, tanec, jednoduchá hra házej a chyť nebo třeba 15minutová pohybová výzva.” Doporučuje obměňovat své návrhy a ujistit se, že si na tyto aktivity uděláte čas, vždy pošlete SMS se zdvořilostní připomínkou a nikdy nezrušíte schůzky s fitness.

STRATEGIE Č. 3 ZAMĚŘTE SE NA MALOU POZITIVNÍ ZMĚNU

Niki Campbell, ACE Certified Personal Trainer and Health Coach, říká, že ohlášení globálních změn – ‚Teď jsme všichni vegani!‘ – nikdy nebude fungovat. Místo toho se zaměřte na to, že svým blízkým nastavíte malé kroky, jako že snížíte množství soli ve stravě. Trpělivost je zde klíčová. Jen proto, že jste se rozhodli, že je čas na změnu, neznamená to, že ostatní s vámi budou zcela souhlasit. Vytvořte si povědomí o tom, čeho se snažíte dosáhnout, a dejte čas ostatním, aby se přizpůsobili. Dr. Douglas říká, že další možností je vytvořit nástroj pro sledování návyků, takže pro každé cvičení to budete sledovat a oslavovat. “Jsou to maličkosti, které se denně dělají s uznáním, které udržují lidi motivované.”

STRATEGIE Č. 4 BUĎTE FLEXIBILNÍ

Pokud jde o nové rutiny, přístup „moje cesta“ je ten správný. Jak vám řekne každý osobní trenér nebo kouč, musíte být flexibilní a rozumět různým preferencím a prioritám. Amber Long, ACE certifikovaná osobní trenérka, zdravotní koučka, skupinová fitness instruktorka a specialistka na lékařské cvičení říká, že pokud se člen rodiny zdráhá cvičit, musíte prozkoumat způsoby, jak je zapojit. Zatímco vy můžete rádi chodit do posilovny pět dní v týdnu, váš partner by mohl preferovat venkovní cvičení. V tomto případě může být klíčem k tomu, aby se zapojili i ostatní, jít na víkendový výlet nebo si zahrát tenis, i když to není váš preferovaný způsob cvičení.

STRATEGIE Č. 5 DÁVEJTE KOMPLIMENTY

“Pochvaly jsou neuvěřitelně motivující, takže jimi lidi zasypte,” říká Dr. Douglas. „Každý má rád trochu povzbuzení. Vždy je chytrým tahem pochválit se, když cvičíte.“

Skupinové cvičení, ať už živé nebo streamované, je skvělý způsob, jak si zacvičit se svými blízkými. S instruktorem, který vás povede, není třeba, abyste „převzali kontrolu“ nad cvičením a šéfovali komukoli v okolí – vše, co musíte udělat, je následovat instruktora. „Skupinové kurzy jsou skvělým způsobem, jak lidem představit kulturu spojení s lidmi, kteří se baví stejně smýšlejícími,“ dodává Dr. Douglas.

Autor Les Mills

Tvoříme fit planetu

Jsme na misi k vytvoření zdatné planety. To neznamená nutit lidi cvičit. Znamená to pomoci lidem zamilovat se do fitness, aby si mohli zacvičit.