Fitness v knihách

HealthFactoryTipy
Array ( ) Array ( [0] => WP_Term Object ( [term_id] => 60 [name] => HealthFactory [slug] => healthfactory [term_group] => 0 [term_taxonomy_id] => 60 [taxonomy] => category [description] => Nový přístup k fitness od Form Factory se každý měsíc zaměří na předcházení jedné z civilizačních chorob. K tomu bude vždy upraven program skupinových lekcí, který se rozšíří o speciální a zdravotní cvičení. Součástí programu každého měsíce budou také odborné workshopy, speciální on-line obsah, videa a podpora profesionálních trenérů Form Factory. [parent] => 0 [count] => 185 [filter] => raw [cat_ID] => 60 [category_count] => 185 [category_description] => Nový přístup k fitness od Form Factory se každý měsíc zaměří na předcházení jedné z civilizačních chorob. K tomu bude vždy upraven program skupinových lekcí, který se rozšíří o speciální a zdravotní cvičení. Součástí programu každého měsíce budou také odborné workshopy, speciální on-line obsah, videa a podpora profesionálních trenérů Form Factory. [cat_name] => HealthFactory [category_nicename] => healthfactory [category_parent] => 0 ) [1] => WP_Term Object ( [term_id] => 13 [name] => Tipy [slug] => tipy [term_group] => 0 [term_taxonomy_id] => 13 [taxonomy] => category [description] => [parent] => 0 [count] => 102 [filter] => raw [cat_ID] => 13 [category_count] => 102 [category_description] => [cat_name] => Tipy [category_nicename] => tipy [category_parent] => 0 ) )

Jeden z nejlepších a nejsilnějších způsobů, jak se zbavit stresu je pohyb. Pohyb může být jakýkoliv, ať už je to jen malá procházka do parku, delší výlet do přírody, zahrát si s kamarády fotbal nebo si pořádně zacvičit v jednom z našich fitness klubů. Bohužel jsou všechna fitka stále zavřená a dát si pořádně do těla můžeme pouze venku nebo doma. Co když je ale venku zima nebo prší a ani doma se nám cvičit zrovna nechce? Můžeme se inspirovat, motivovat a naučit něčemu novému v těchto skvělých knihách z kategorie fitness.

1. Velká kniha posilování (autor: Stoppani Jim)

Jedna z nejznámějších a nejrespektovanějších knih o posilování. Kniha detailně popisuje všechny hlavní aspekty silového tréninku – ať už je jeho cílem nárůst svalové hmoty, rozvoj svalové síly, nebo úbytek tuku. Jedná se o ucelený tréninkový návod obsahující definice klíčových pojmů a postupů či výběr vhodných tréninkových prostředků, a to včetně nejnovějších inovací a metody rozvoje jednotlivých svalových skupin. Přináší čtenáři bohatý výběr tréninkových programů, metod a cviků a nabízí mu konkrétní příklady tréninkových jednotek. Každá tréninková metoda je navíc doplněna informací o obtížnosti, účinnosti a o rychlosti, s jakou lze dosáhnout požadovaného cíle.

Naleznete v ní celkem 381 posilovacích cviků rozdělených podle svalových skupin, popis jejich správného provedení včetně názorných fotografií, což zajisté ocení především začátečníci. Zkušeným a pravidelně trénujícím sportovcům publikace pomůže překonat stagnaci ve výkonnosti, případně vyřešit jiné problémy, se kterými se při silovém tréninku mohou setkat

Pokud si s čímkoliv nevíte rady, moc rádi vám pomůžou také naši profesionální osobní trenéři. Nebojte se zeptat na jakoukoliv otázku, ať už je to o cvičení nebo jídelníčku.

2. Rozcvičení ve sportu (autoři: Radim Jebavý, Aleš Kaplan, Vladimír Hojka)

Vzpomínáte, jak jsme byli nucení se rozcvičovat na hodinách tělocviku? Nikdo to neměl rád a nechápal, na co je nám to dobré a proč nejdeme rovnou hrát basket, fotbal nebo vybíjenou? Ale teď, čím jsme starší, tím více zjišťujeme, že rozcvičit se před cvičením je stále důležitější.

Tato kniha seznamuje čtenáře s aktuální problematikou rozcvičení ve sportu a ukazuje současný trend v rozcvičování v různých sportovních odvětvích. Efektivní a pestré varianty rozcviček s celou řadou cvičebních pomůcek poskytují trenérům, učitelům a všem zájemcům o cvičení možnost sestavit si vlastní sadu cviků na rozcvičení pro danou pohybovou aktivitu či sport. Rozcvičení by se mělo stát příjemným úvodním rituálem, který by měl sportovce pozitivně naladit či nabudit na následující aktivity.

3. Kompenzační cvičení (Marta Bursová)

Máme sedavou práci. Často nás bolí záda. Když ráno vstáváme z postele jsme celý ztuhlí a nemotorní. Jedinečná publikace předkládá všem kondičním, výkonnostním i vrcholovým sportovcům více než devadesát vhodných uvolňovacích, protahovacích i posilovacích kompenzačních cvičení s využitím vlastní váhy těla i dostupných cvičebních pomůcek, jako jsou posilovací guma, gymnastický míč a overball. Autorka, zkušená vysokoškolská pedagožka, klade důraz na popis správné techniky provedení a upozorňuje na možné chyby a subjektivní pocity při cvičení. Všechny cviky jsou demonstrovány na téměř třech stovkách fotografií a obrázků a můžeme je nacvičovat nyní doma, ale hlavně ve vašem oblíbeném Form Factory klubu.

4. Intenzivní intervalový trénink pro ženy (autor: Sean Bartram)

Na internetu narazíme na bezpočet možných tréninkových plánů bez pomůcek, na doma i do fitka. Ale i tak nám může někdy dojít inspirace nebo motivace. Seznamte se s Vysoce intenzivní intervalový trénink (High Intensity interval training), neboli HIIT. Je to extrémně účinné cvičení, které spaluje tuky a dostane vaše tělo v krátkém čase do špičkové formy. A pokud vás to doma už nebude bavit, moc rádi se o vás postarají naši skvělí instruktoři přímo na skupinových lekcích a nebo na online streamu Form Factory. Vyzkoušejte například lekci GRIT® a nebo BODYATTACK®.

5. 4 Months to a 4 Hour Marathon (autor: David Kuehls)

Máte větší běžecké cíle na 2021 a nemáte problém číst anglicky? Kniha Four Months to a Four-Hour Marathon bude váš osobní trenér, který vám v tom pomůže. Ať už jste profesionálové, hobby běžci nebo začátečníci, tato kniha vám přesně poradí, co jíst, co si obléknout, co očekávat a jak trénovat. A až přijde den závodu, bude v nejlepší kondici svého života fyzicky i psychicky. Jediné, co musíte udělat je první krok – ten můžete udělat venku v parku, lese a nebo třeba na běžeckém páse, kde není zima, neprší a můžete u toho koukat na TV.

Doufáme, že vám některá z těchto publikací zkrátí čekání na otevření fitness klubů a načerpáte dostatek inspirace pro svůj trénink. Těšíme se na vaší návštěvu v některém z našich klubů.

Váš, Form Factory team

Autor Form Factory

Síť 13 fitness klubů v Praze a jeden v Ostravě

Společnost Form Factory patří mezi významné poskytovatele v oblasti fitness, wellness a zdravého životního stylu. V České republice provozuje Form Factory 13 vlastních klubů v Praze a jeden v Ostravě. Nabídku služeb představují plně vybavená centra pro efektivní individuální trénink, široký výběr skupinových programů včetně Les Mills vedených profesionálními instruktory a také zóny wellness zóny včetně bazénů, saun, parních lázní a vířivek. Společnost Form Factory nastavuje svůj standard podle nejnovějších poznatků a trendů ze světa zdraví a fitness.