Jak správně trénovat Hip-thrust

Fitness
Array ( ) Array ( [0] => WP_Term Object ( [term_id] => 9 [name] => Fitness [slug] => fitness [term_group] => 0 [term_taxonomy_id] => 9 [taxonomy] => category [description] => [parent] => 0 [count] => 84 [filter] => raw [cat_ID] => 9 [category_count] => 84 [category_description] => [cat_name] => Fitness [category_nicename] => fitness [category_parent] => 0 ) )

Pokud chcete provádět HIP THRUST na stroji a nejste si jisti, jak tento super stroj funguje, nezoufejte, natočili jsme pro vás jednoduchý návod, jak na něm správně cvičit, pokud se zrovna nechcete zdržovat s nakládáním kotoučů na velkou osu, pod kterou občas není úplně snadné se dostat.

Jakmile zaujmete správnou pozici s opřenými lopatkami a chodidly, pohybujte se s výdechem vzhůru se zpevněným tělem až do maximálního zatnutí hýždí.

Autor FitPraha

Školící centrum FitPraha

FitPraha je ojedinělý koncept, který spojuje 2 základní kurzy – kurz pro fitness trenéry a kurz pro výživové poradce.

Naším jasným cílem je tvořit fitness trenéry a výživové poradce, pro které je hlavní zdraví klientů, jeho zlepšování a postupnými kroky správné nastavení klienta v jeho každodenním životě.

Naším poselstvím je předávat informace, které jsou kvalitní, aktuální a funkční. Nabízíme rovněž možnost tyto informace rozšiřovat a prohlubovat na navazujících kurzech. Zakládáme si na profesionalitě, proto naši lektoři jsou skutečnými odborníky na probíraná témata.

fitpraha.cz