Jak se vypořádat s letním režimem?

HealthFactory
Array ( ) Array ( [0] => WP_Term Object ( [term_id] => 60 [name] => HealthFactory [slug] => healthfactory [term_group] => 0 [term_taxonomy_id] => 60 [taxonomy] => category [description] => Nový přístup k fitness od Form Factory se každý měsíc zaměří na předcházení jedné z civilizačních chorob. K tomu bude vždy upraven program skupinových lekcí, který se rozšíří o speciální a zdravotní cvičení. Součástí programu každého měsíce budou také odborné workshopy, speciální on-line obsah, videa a podpora profesionálních trenérů Form Factory. [parent] => 0 [count] => 165 [filter] => raw [cat_ID] => 60 [category_count] => 165 [category_description] => Nový přístup k fitness od Form Factory se každý měsíc zaměří na předcházení jedné z civilizačních chorob. K tomu bude vždy upraven program skupinových lekcí, který se rozšíří o speciální a zdravotní cvičení. Součástí programu každého měsíce budou také odborné workshopy, speciální on-line obsah, videa a podpora profesionálních trenérů Form Factory. [cat_name] => HealthFactory [category_nicename] => healthfactory [category_parent] => 0 ) )

Nastal čas dovolených, grilování a víkendových výjezdů, což pro mnohé znamená přemíru jídla a mnohdy i alkoholu. Není přeci nic lepšího než po celodenním šlapání na kole zahnat žízeň dobře vychlazenou dvanáctkou. A co se týče jídla, tak komu by se chtělo v tom vedru vařit?

Nic se nemá přehánět a žádný extrém není dobrý. A to platí i v tomto případě. Vždy je možné vybrat tu nejlepší variantu z daného výběru a právě v tu danou chvíli udělat pro sebe to nejlepší. A pak se můžete účastnit všech letních radovánek od jízdy na vodu až po all inclusive dovolenou. 

Mám pro vás 4 jednoduché rady, které vám pomohou si léto užít a nepřibrat.

  1. Dostatečně pijte vodu. – Jdete na párty, chystáte se na večerní grilování? Nikdy nezapomeňte na dostatečné doplnění tekutin v podobě čisté vody, obzvlášť v létě, kdy se její potřeba zvyšuje. Voda a jiné nesladké a nealkoholické nápoje vám pomůžou zmírnit objem zkonzumované stravy a v případě zařazení alkoholického nápoje voda pomůže se zmírněním jeho negativního účinku.
  2. Preferujte zeleninu. – Pokud se chystáte na dovolenou all inclusive, kromě jídel, která vás nesmírně lákají, si na talíř dávejte vždy i zeleninu a to tak, aby tvořila alespoň polovinu talíře. Vyhledávejte ji i v nabídce restaurací nebo na zahradní párty.
  3. Vybírejte si pro sebe jen to nejlepší. – Ať jste kdekoliv, vždy si vybírejte z nabídky takové jídlo, které je v dané nabídce a za daných okolností to nejlepší, i kdyby to byl řízek ale s okurkovým salátem a bramborami v porovnání s řízkem s hranolkami a kečupem. Budete však vědět, že jste pro sebe v této chvíli udělali maximum.
  4. Hýbejte se. – Každý pohyb se počítá. Když je horko, jděte si zaplavat, nebo se projít do lesa. Využívejte dlouhého dne a po práci vyražte na kolo, nebo inline brusle, nebo do parku na procházku.  

A posledním pravidlem je, že pokud vše řídíte na 80 %, pak těch 20 % vám váš progres nenaruší.  

Autor: Bartolomějová Monika

Autor FitPraha

Školící centrum FitPraha

FitPraha je ojedinělý koncept, který spojuje 2 základní kurzy – kurz pro fitness trenéry a kurz pro výživové poradce.

Naším jasným cílem je tvořit fitness trenéry a výživové poradce, pro které je hlavní zdraví klientů, jeho zlepšování a postupnými kroky správné nastavení klienta v jeho každodenním životě.

Naším poselstvím je předávat informace, které jsou kvalitní, aktuální a funkční. Nabízíme rovněž možnost tyto informace rozšiřovat a prohlubovat na navazujících kurzech. Zakládáme si na profesionalitě, proto naši lektoři jsou skutečnými odborníky na probíraná témata.

fitpraha.cz